+Follow | Dashboard
\\I just beautiful me

DiaryxoxoInspiration

FacebookTwitterInstagram
+Follow



Assalamualaikum. With master of humble tone, thank you for visiting.






Make up by : Fieshah Nozlee
Skin was made by : MieyAzila
Icon : Zieyra
Song : Potret by Akim&TheMajistret

❤ Fieshah's Bloggie ❤
Sekadar Luahan
Wednesday, October 8 0 Hungry Monster


Terasa hati sesama manusia itu biasa tapi akan jadi luar biasa bila ditikam dari belakang. Sakitnya hanya Allah S.W.T yang tahu. Aku jarang bercerita tentang seseorang sama ada baik ke buruk ke lawa ke sebab aku lebih memilih untuk berkawan tanpa alasan dan berdiam diri bila aku tak sukakan sesuatu. Aku bukan jenis kononnya 'menegur' di belakang sebab aku pun tak suka bila orang buat macam tu dekat aku. Apa kita tak suka orang buat dekat kita, jangan buat dekat orang. I strongly believe that life is about karma and kifarah. What we did to others, it will come back to us. Bila orang cakap buruk pasai kita, jangan melenting. Munasabah balik diri kenapa orang berbicara tentang kita. Mesti ada perlakuan kita yang menyebabkan orang bercakap mengenai kita. 



Sekadar luahan hati,
Hamba Allah S.W.T yang hina.