+Follow | Dashboard
\\I just beautiful me

DiaryxoxoInspiration

FacebookTwitterInstagram
+Follow



Assalamualaikum. With master of humble tone, thank you for visiting.






Make up by : Fieshah Nozlee
Skin was made by : MieyAzila
Icon : Zieyra
Song : Potret by Akim&TheMajistret

❤ Fieshah's Bloggie ❤
AKU YANG DAH BOSAN
Friday, December 5 0 Hungry Monster



Kadang-kadang aku kisah juga orang cakap pasal aku walaupun tanpa mengenali aku. Macam aku ini buku pula yang boleh dibaca. Aku jarang rapat dengan orang semenjak kehidupan aku berubah 100% 3 tahun lepas. Pengalaman hidup aku dah cukup bagi aku pengajaran. Tapi kadang-kadang aku rasa lantaklah, aku hidup bukan untuk puaskan hati semua orang. Mungkin hidup aku lebih baik daripada mereka. Biarkan mereka terus menilai. Aku dah muak lali dengan semua tu. Hidup ini karma dan kifarah. Kalau tak terjadi kepada mereka, mungkin pda keturunannya. Aku maafkan.


Jujur dari aku yang dah malas.