+Follow | Dashboard
\\I just beautiful me

DiaryxoxoInspiration

FacebookTwitterInstagram
+Follow



Assalamualaikum. With master of humble tone, thank you for visiting.






Make up by : Fieshah Nozlee
Skin was made by : MieyAzila
Icon : Zieyra
Song : Potret by Akim&TheMajistret

❤ Fieshah's Bloggie ❤
INI KELAKAR
Friday, December 12 0 Hungry Monster


Salah satu contoh spesis manusia ialah :

Bila aku setia, kau sibuk menggatal.
Bila aku move on, kau sibuk menuduh aku curang.
Bila aku tembak kau dengan senapang gajah, reaksi kau?

Sebab aku kisah pasal kau.
Sebab aku tak nak kau kena buang hanya alasan pointer tak cukup.
Sebab aku sayang masa depan kau.
Masa depan yang sangat cerah.
Sebab aku faham hidup kau yang tak ada masa untuk diri sendiri.
Aku nak kau dapat masa yang cukup nak study.
Masa yang cukup nak berehat.
Aku tolong sekadar semampu aku.
Aku cuba tak ganggu kau.
Langsung aku tak demand.
Dan langsung kau tak hargai.
xoxo. pishadia.