+Follow | Dashboard
\\I just beautiful me

DiaryxoxoInspiration

FacebookTwitterInstagram
+Follow



Assalamualaikum. With master of humble tone, thank you for visiting.






Make up by : Fieshah Nozlee
Skin was made by : MieyAzila
Icon : Zieyra
Song : Potret by Akim&TheMajistret

❤ Fieshah's Bloggie ❤
Mocha latte.
Thursday, October 15 0 Hungry Monster


Ramai sangat tanya apa aktiviti aku sekarang. Dah jarang campur dalam group whatsapp, twitter insta and facebook pun dah lama tak cara. Dah lama kan tak baca caption hambar aku di Instagram since semua gambar pun dah didelete. Well, I'm doing fine and I'm good with my life. Nampak tak life aku memang interesting kan since ramai tertanya-tanya. KAHKAHKAHKAH.


Aktiviti aku masih sama macam dulu :

Masih seorang pelajar yang masih lambat ke kelas.
Masih seorang pendengar yang baik tapi gila.
Masih seorang sahabat yang hambar.
Masih seorang anak yang independent.
Masih seorang businesswoman amatur.
Masih seorang askar yang tak akan pernah kosai.
Masih seorang hamba Allah yang sentiasa hina.
Masih seorang pencinta yang tak pernah ada perasaan.
Masih seorang food hunter yang berjaya since aku dah gemuk.


Paling banyak pertanyaan mengenai military life and love story aku. Basically aku masih Fieshah yang sama macam dulu cuma mental kekadang up kekadang down. Askar perlu ke kosai?

Bercakap pasal mental koyak ke carik prap prap ke, bagi aku tak perlu pun nak ada boyfriend ke sugar daddy ke nak jadi moral up. Aku tahu benda itu dah jadi lumrah tapi aku tak nampak pun moral up disitu. Moral terpesong adalah. Cara aku, sebelum mula training tu mmg call parents minta diorang doakan aku kuat. After training pun sama. Benda yang moral up aku sebenarnya duit je. HAHAHAHAHA. Kau pikir duit, kau layan je okay. Jenis aku, aku takkan buat sesuuatu yang tak menguntngkan aku.

Next love story, apemendalah. Tanyalah benda lain kan. HAHAHAHAHA aku nie bukan jiwang pun. The last teen of 1 tu zaman nak berlovey dovey nie dah berakhir dah. Memori 5 tahun bukan petik jari dah hilang ye tapi kau sadokan hati je okay ladies? Sayang diri kau. Lain orang lain cara nak lupakan orang. Aku pilih untuk buat bisnes online so technically aku mmg busy, tak sempat pun nak msg orang. Not find another man. Orang tak suka kau tu mampus je diorang. Kalau korang tolong cuci buntot diorang pun bukan diorang suka kau pun. Faham tak faham?


Haters gonna hate sampai mampus


xoxo, Pegawai Kadet Wanita Pishadia.